ブルム社長挨拶
  
Greeting(和文総合カタログを作成にあたってのメッセージ)
ブルム社社長 ゲハルト・ブルム氏 

We would like to congratulate DENICA company on establishing the
catalogue with Blum productsin the Japanese language.
We would like to welcome our customers in Japan who play such an
important role in the whole picture of the Blum Group. We are very
grateful that we can sell our products of hinge- and drawer-systems
to many kitchen- and furniture manufacturers in the Japanese market,
which has the highest quality standard in the world.              

For the Blum company the Japanese market is very important in many
respects. We are learning to fulfil the highest quality demands which
exist from our customers in Japan. Our philosophy of Global Customer
Benefits has been strongly influenced by the way our Japanese customers         look at the benefits
for the end-users of their product and Japan 
is one of the three biggest markets in terms of high-quality kitchens
and furniture in the world.

 We are looking forward to continuing our good relationship with our
customers in Japan and hope to be able to make our small contribution
to improve the quality, comfort and ergonomics in the field of kitchens
and furniture for the users of these valuable products.

We hope that our customers will continue to give us their valuable input so that we can pursue our vision for
the perfect motion of doors and drawers in the field of kitchens and furniture.

今回デニカがブルム商品の和文カタログを発行することをうれしく思います。
我々はブルムグループ全体のなかで重要な役割を担っている日本のお客様を歓迎いたします。
我々は品質上世界的にトップレベルにある日本市場の数多くのキッチンメーカーや家具メーカーにブルムのヒンジと
引出システムを販売できることを感謝いたします。

ブルム社にとって日本市場は多くの点で非常に重要です。
ブルムは日本の顧客の最高の品質基準を満たすべくいろいろなことを学んでいます。
ブルムの会社哲学であるグローバル・カスタマー・ベネフィットは日本のお客様がエンドユーザーのメリットを考える方
法に強く影響を受けています。

日本は高品質のキッチンと家具という点で世界3大マーケットのうちの1つです。

ブルムは今後も日本のお客様と良好な関係を維持したく、また、キッチンと家具の分野で価値が高く有用な製品の
ユーザーのため、品質、使い勝手の良さを改善するため微力ではありますが貢献したいと希望しています。

我々は今後も扉と引出のパーフェクトモーションのビジョンを追求できるようお客様がキッチンと家具の分野でブルム
に有益なインプットを与えてくれることを希望します。


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